Subject: Projekteerimistingimuste taotlus 15126 Ambla-Tamsalu tee
From: Marko Raid | Aquare OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jan 2025 18:33:40 +0200

Tere

Teostame alltöövõtu korras AS Paide Vesi tellimusel Riigihanke nr 283390
„Jõgisoo küla liitumine Ambla aleviku ÜVK-ga projekteerimis- ja
ehitustööd“ raames projekteerimistöid.

Kohalik omavalitus ei väljasta projekteerimistingimusi, kuna tegemist on
detailplaneeringu kohustusega alaga, siis soovime otse taotleda
projekteerimistingimusi veevarutuse ja reoveekanalisatsiooni torustike
projekteerimiseks.

Manuses hankedokumentide juures olev ÜVK asendiplaan PDF ja DWG kujul.

Parimate soovidega/Best Regards

Marko Raid

Projektijuht

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aquare OÜ

Mustamäe tee 6b

Tallinn, Harjumaa

 <http://www.aquare.ee/> www.aquare.ee

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

See e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni, mis on mõeldud ainult kirja saajale. Kui see  kiri  ei ole
mõeldud Teile, palun kustutage kiri  ja kõik selle koopiad. Saadetud
e-kiri on konfidentsiaalne ning teil ei ole õigust selles sisalduvat
informatsiooni enda huvides ära kasutada ega seda teistele osapooltele
edastada.

This email and its attachments might contain confidential information,
which is meant only for the use of the recipient. If the message is not
intended for you, please delete it and all its copies. Note that,
confidentiality applies to this message and you are not allowed to use the
information in it for your own benefit, nor can you forward it to another
party.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.